Sunday, May 20, 2012

16 mei 2012

hari yg dinantikan oleh guru2 ku yg terchenta. semangat gila nk smbut.. ditambah pula hari tu hari exam.. jwb sejarah lak tu.. perghh.. mag p kot laen la jwpan dya.. hummm.. tpi xpa..semangat nk smbut hari guru tu msty ada.. hargai guru. hehehe.. yela taun dpn xdak la peluang mcm ni.. mklomla taun last jdi bdak skolah.. :P dah lama aku cari lagu nih.. taun last nih bar nk dpt..hehehe nih pon sebab p amek aturcara at meja depan pintu dewan.. ni ha lagu dya..

kami guru malaysia
berikrar dan berjanji
mendidik dan memimpin
putra putri negara kita

pada seri paduka
kami tumpahkan setia
rukun negara kita
panduan hidup kami semua

di bidang pembangunan
kami tetap bersama
menbantu, membina
negara yang tercinta

amanah yang diberi
kami tak persiakan
apa yang kami janji
tunai tetap kami tunaikan.

waaaa.... best kot lagu nih.. hehe.. msty aku akn ingt ckgu2 yg aku syag n ajaq aku bila dgr lagu nih..
lastly.. trima kasehh cikgu krana telah memimpin saya.. harap hidup sya berjaya dgn brkat usaha ckgu mengajar saya... moga cemerlang dlm spm aku nty... SAYANG CIKGU..!!

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock

slideshow